۱۳۸۹ دی ۲۸, سه‌شنبه

داره بارون میاد

سلام
امروز بالاخره بعد از گذشت 27-28 روز از زمستون اینجا داره بارون میاد البته قبلا هم اومد ولی در حد 1 ساعت که فقط زمین رو خیس کرد . اما امروز یه 5  ساعت داره میاد خوب نسبت به جاهای دیگه خیلی کم هستش ولی بازم خدا رو شکر که الان داره میباره.
هوا هم در حدود 15 درجه هست و عالی واسه پیاده روی یا به قول خودمون هوا ؛ هوای ...... !!! دو نفرست . و به قول یکی از دوستان که همیشه کلمات قشنگ به کار میبره هوای پروانه ای شدنه البته باید مواظب باشی بالات خیس نشه . وگر نه دیگه نمیتونی بپری :((:((:((
دوستای خوبم من نمیدونم چطور میشه تو وبلاگ بلاگ اسپات به نظرات جواب داد هر چی هم گشتم چیزی ندیدم. اگه کسی میدونه راهنمایی کنه . اخه یکی از دوستان یه کامنت داده بود که چرا به نظرات جواب نمیدی خلاصه ناراحت شده بود . حالا باز خدا رو شکر خیلی واسه من کامنت نمیذارن وگرنه خیلی ها از دستم ناراحت میشدن . منم فقط میتونم تایید کنم که تو نظرات ثبت شه . مطمئن باشید وقتی بفهمم چطوری جواب بذارم تمامشون رو جواب میدم به هر حال فعلا کامنت ها تون بی جوابه .
تو اموزشگاهی که کلاس میرم . یه دوستی اومده بود که تازه از مصاحبه اومده بود البته حدود 1 ماه . این دوست خوب که خیلی نتونستم با هاشون صحبت کنم رشته تحصیلیشون مهندسی پرواز بود . ولی تو مصاحبه افسر محترم بهشون میگن که من تا  حالا همپین رشته ای ندیدم و خلاصه اینکه ایشون رو مشروط میکنن و میگن که تا 5-6 ماه دیگه واسشون مدرک تف B1 بفرستن . این بنده خدا هم اومده بود واسه کلاس امادگی تف .
الان چیزی در حدود 80 روز هست که مدارک رو ارسال کردم ولی هنوز خبری نیست .
یه 10-20 روز دیگه صبر میکنم بعد ببینیم چی میشه
دوستان رشته شیمی اگه کسی هست یا میشناسید لطفا پیام بذارید واسه سرچ کاری یکم راهنمایی کنید ممنون میشم بتونم با هاتون در ارتباط باشم
خوب تا پست بعد
خداحافظی.............

۴ نظر:

sepideh گفت...

nakone to ham parvaneye shodii ? migama u dota ke hamshahri hastid mitonid berid baham dar in mored mashvaret konid :d

ben گفت...

سلام امیر جان
فایل نامبر ما هم با گذشت بیش از 100 روز نیومده . فقط باید منتظر موند و از اداره پست پیگیری کرد . برای جواب دادن به کامنت ها باید خودت هم به عنوان نظر گذار یه نظر جداگانه بنویسی و ارسال کنی . ( البته به نظرم ضعف بلاگ اسپات هست .) موفق باشی .

راه نو گفت...

سلام
شما باید تو قسمت نطرات مثل بقیه تایپ کنید و نطر رو برای خودتون ارسال کنید

موفق باشید
باران

امیر گفت...

سلام مرسی باران جان اره همیت کارو کردم