۱۳۸۹ دی ۲۰, دوشنبه

باز هم سانحه هوایی

سلام
دیشب که رفتم سر کار همکارام داشتن از یه سانحه صحبت میکردن
وقتی که پرسیدم گفتن که دیروز هوا پیمای بوئینگ شرکت هوایی ایران ایر (ارومیه - تهران ) با 105 نفر سرنشین و خدمه  سقوط کرده. بالای 70 نفر کشته شدن . خیلی حالم گرفته شد . امدم که از اینجا با خانواده  این هموطنان همدردی کنم و بهشون تسلیت بگم .
اخه تا کی باید ما تاوان نادانی و خودخواهی یک سری افراد ...... رو بدیم ؟
اخه دیگه تا کی باید با 4 تا کلمه ..... سرمون کلاه بره ؟ این نقطه ها رو گذاشتم تا نخواهم به عقاید کسی بی احترامی کنم اونایی که باید بفهمن میدونن من چی میخواهم بگم.

حالا به لینک خبری صدای امریکا و خبر گذاری های ایران یه نگاه بندازید بعد خودتون قضاوت کنید .
اول اعلام کردن که هواپیما سقوط کرده به دلیل نقص فنی . بعد اعلام شده فرود اضطراری کرده و تو باند فرودگاه اتش گرفته .
رئیس حلال احمر استان اعلام کرده 50 نفر از مسافران سالم از هواپیما بیرون امدن . اخه یکی نیست بگه بی معرفت !!! اون 70 به بالا کشته چی تازه شما اعلام کردین 105 سرنشینکه50 نفر سالم  و حدود 70 نفر کشته و 30-40 نفر هم مجروح که به بیمارستان انتقال داده شدن با این حساب امار مسافران بالای 150 نفر شد که . من خیلی وقته  فقط به یه نتیجه  رسیدم اونم اینکه اقایون شما بگید روزه حتی اگه خورشید رو تا اسمون ببینم من میگم نه الان شب هست باور نمیکنید تا اسنادش رو از وزارت کشور بیارم. ( به من میگید دروغگو من .....!!!!؟؟؟؟ )
افزایش شمار کشته شدگان سانحه هوایی ارومیه 89.10.19
این لینک خبری صدای امریکا که فکر کنم باید با vpn باز کنید

۴ نظر:

کیت گفت...

بابا شما کجای کارین من خیلی وقته که حرفای اینارو باور نمیکنم تازه حتی اگه مدرک و سند بیارن!!!!
من هم به همه عزیزان داغ دیده تسلیت میگم!!!

sepideh گفت...

kheilii narahat konande bod....

Arash گفت...

سلام امیر جان
فکر میکنم فایل نامبر ما چون روز ارسال مدارک و رشته تحصیلیمون یکی هست باید با هم صادر بشه لطفا اگه خبری شد منو در جریان قرار بده منم همین کارو میکنم امیدوارم روز مصاحبه در دمشق ببینمت
arash.reyhanian@gmail.com

مصی گفت...

فقط می گم خاک عالم بر سرشون دا زود همه را نجات بده