۱۳۸۹ دی ۲۵, شنبه

اخه تا کی...........؟؟؟؟!!!!

سلام دوستان
il ya 6 mois
6 ماه پیش بود زمانی که مجموعه قهوه تلخ این طنز پرداز عزیز و به گفته خودشون مردمی اجازه پخش نگرفته بود . در اومد راست راست تو چشم مردم ذل زد و گفت که من با مردم هستم و مردمم بیشتر از .... واسم مهم هست وچند تا از این جمله های تکراری ، خلاصه جو , احساسات مردم رو بر انگیخت تا بتونه تبلیغ خودشو بکنه جیبش رو پر تر . من کاری ندارم که این اقا یه هنرمند هست . داره از توانای هاش استفاده میکنه یا نمیدونم 100 دلیل دیگه . حرف من اینه که تو که یه هنرمند هستی تو که مردم هنوز تو رو با برنامه جنگ 77 میشناسن و هنوز اون مجموعت یادشون هست . تو که هر سال برنامه هات یکی از پر بیننده ترین برنامه هاست . اخه تو همینجوریش هم طرفدار داشتی چرا دیگه با دروغ و خواهش , التماس ......... بابا تو اگه به مردم هم نمیگفتی بازم ساختت فروشش رو میکرد .
فقط میخوام اینو بگم البته خود شما استادی ولی بدون که مردم و طرفدارات واسط مهمتر هستن تا پول و ........
بابا استاد شجریان رو ندیدی چطور پشت مردم وایساد یعنی ایشون نمیتونست فکر منافع خودش باشه ؟ شما ندیدی اون اقای هنرمند و خواننده اصفهانی رو ( افتخا ر ی ) چی واسش موند ؟ بابا اون شرف داره حداقل اگه پاچه خواری کرد دروغ نگفت .
دیگه چیزی نمیگم میزارم دوستان خودشون قضاوت کنن و نظر بدن
هیچ نظری از لیست نظرات حذف نمیشه هر که هرچی میخواهد بگه چه مخالف من چه موافق فقط انتقاد کنید لطفا 
.............

۵ نظر:

جلیله گفت...

100% موافقم!

sepideh گفت...

nemidonam chi begam amir jon...

سارا گفت...

سلام با نظرشما کاملا موافقم از اینجور آدما وبه اصطلاح هنرمندا کم ندارییم
نمونش تو فیلم اخراجی های 3پره که به دید من این فیلم باید تحریم بشه

کیت گفت...

من قضیه دروغو نفهمیدم میشه توضیح بدید؟؟!!!!اما درباره قهوه تلخ باید بگم خیلی لوسه و بی محتوا!!!!
کارای قبلی مهران مدیری خیلی بهتر بود خیلی!!!

نانی گفت...

سلام بالاخره یکی پیدا شد حرف منو بفهمه ! شما الان دارید اینو میگید اما من همون زمان که شور حسینی مردمو برداشته بود همه ی این حرفا رو زدم در اینکه ایشون واقعا هنر مند و طنز پرداز قابلی هستن هیچ شکی نیست دستشون هم درد نکنه که لبخند به لبها میشونن اما.... من از اون جو سازی هایی که اون روزا برای فقط و فقط فروش بیشتر انجام شد واقعا بدم اومد... تو صفحه ای که تو فیس بوک واسه ایشون تبلیغ میکردن هم حرف دلمو نوشتم باورتون نمیشه بعضی ها چه قدر بهشون برخورده بود!! اما متاسفانه مردم ما عادت دارن بت بسازن ...! من کسایی رو میشناسم که اون اویل سی دی ها رو دو سری میخریدن برای حمایت از مهران مدیری!!!! همه ی اون قصه های رهبری و سبز بودن مهران مدیری و.... فقط و فقط برای فروش بیشتر بود مهران مدیری سبز شد تا مردمو سیا کنه همین!