۱۳۸۹ دی ۱۴, سه‌شنبه

چه خبر از کجا؟

بازم سلام
سال نو میلادی رو با یه چند روزی تاخیر تبریک میگم
یه چند روزی هست که میخواستم بیام یه چیزی بنویسم ولی خوب هیچ خبر خاصی نبود ,
الان حدودا یه 40 روزی هست که مدارک ارسال شده ولی هنوز خبری نیست و منم همچنان دارم کلاس رو ادامه میدم
تو این مدت خیلی مسایل پیش اومده که دیگه واقعا خسته شدم از اینجا و مطمئن هستم که دارم تصمیم درستی میگیرم فقط خدا کمکم کنه و خودمم یکم تلاشم رو بیشتر کنم میدونم که موفق میشم .
خلاصه اینکه هنوز منتظریم .
راستی دیشب یه خبر باحال شنیدم از کانال ب ی . بی . 30
یه تندیس دیگه تو تهران که به مناسبت 9 د ی سال پیش تو تهران نسب کرده بودن که فکر کنم اکثرا میدونید تو این تاریخ چه خبر بوده رو 2 روز پیش به سرقت بردن . اونم کجا ؟ جلوی دانشگاه تهران بوده فکر کنم . هر کس این کارو کرده واقعا کارش عالی بوده . ولی نمیدونم چطوری اونجا تونسته این کارو بکنه به هر حال عالی بود
نمیخوام این وبلاگ رو 30 ya سی کنم ولی خوب هر کی بودی دستت درست
این رسمش نیست بیاین و یه احوالی از ما نگیرین
دیگه خودتون کارتون درست شده نگاه به ما اول راهی ها نمیکنید؟
بازم همین که میبینیم دوستامون خوشحال هستن ما هم خوشحالیم
موفق باشید
یه جمله تو وبلاگ یکی از دوستان خوندم که خیلی خوشم اومد و همش با خودم تکرار میکنم
با اجازه لین دوست خوب
اگر کسی در جای از دنیا به موفقیتی رسید پس من هم با ساختار مغز و اعصابی شبیه به اون میتونم موفق بشم
انتونی رابینز

خوب با اجازه دوستان تا پست بعدی.....................



۴ نظر:

صحرا گفت...

سلام
امیدوارم در مهاجرت و همه مراحل زندگی موفق باشی
خوشحال می شم به وبلاگم سر بزنی

باران شاپرک گفت...

سلام امیر عزیز... من هم بهت سر زدم البته اتفاقی از طریق وبلاگ دوستان ! در هر صورت امیدوارم که موفق یاشی ... تندیس دزدیده شده ؟؟؟؟

Arash گفت...

سلام
امیر جان ما هم مثل شما منتظریم

ناشناس گفت...

سلام
ضمن آرزوی موفقیت واسه شما و دوستان دیگر میخواستم اینو بگم که ممکنه واسه بعضیا فایل نامبر اول نیاد و مستقیما نامه دعوت به مصاحبه بیاد.اتفاقی که واسه من افتاد.پس از خوندن زبان غافل نشید.
موفق باشید