۱۳۸۹ آذر ۴, پنجشنبه

بالاخره مدارک من هم آماده شد واسه ارسال

سلام دوستای خوب
امیدوارم که حال همگی خوب باشه و همیشه شاد باشید.
بالاخره مدارک من هم آماده شد و به امید خدا اگه مشکلی پیش نیاد شنبه 11/27/2010 ارسال میشه.
خوب منم کم کم به جمع منتظران فایل نامبر و از این جور چیزا می پیوندم.
دیگه از امروز شروع کردم به طور جدی تر زبان شیرین فرانسه رو دنبال کردن . به امید خدا که همه دوستان  بتونن  از این  مرحله سر بلند بیرون بیان . من که واسه همه دعا کردم و میکنم شما هم یه دعا واسه ما های که تازه اول راهیم بکنید . منتظر کامنت های مفید و پر انرژی همه عزیزان و همراهان هستم . هر یه پیامی که می فرستین واسه ما کلی انرژی مثبت هستش.
من مدرکم لیسانس  شیمی هست و 27 سال سن دارم . 4 سال و 4 ماه تا امروز سابقه کار مرتبط با رشته دارم .  دوستانی که جدول دارن لطف کنن مشخصات من رو هم وارد کنن .
کلاس هم خوب پیش میره فقط یکم این ساعات کار زیاد هستش که اونم خوب باید یه 4 -3 ماه یکم بیشتر تلاش کنم تا بتونم گلیمم رو از آب بکشم بیرون. تا یه 15 روز دیگه کتاب cafe 1 رو تموم میکنم . سوالات رو هم کم کم شروع کردیم به کار کردن . طبق آماری که من گرفتم فکر کنم تا اواخر اسفند یا فروردین 90 تاریخ مصاحبه باشه درسته؟ به هر حال نباید وقت رو تلف کرد .
خوب بیشتر از این وقتتون رو نمیگیرم
فقط نظر یادتون نره که منتظر انرژی های مثبت همه دوستان هستم .
با آرزوی موفقیت برای تمام عزیزان
همیشه سر بلند باشید
فعلا بایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

۱۳ نظر:

آندیا گفت...

سلام امیر جان
امیدوارم همه چیز به خیر بگذره
منتظر خبرهای خوش دیگری از شما هستم
اسمتون رو هم در جدول وارد کردم خوش امدین

sepideh گفت...

je suis contente d entendre que tout va bien

sana گفت...

سلام آقای امیر
امیدوارم کاراتون از همین آغاز به خوبی و بدون مشکل انجام بشه. من و همسر شیمی هستیم و شیراز ساکن هستیم. شما کلاس فرانسه تون چه جوریه؟ معلم خصوصی یا موسسه؟ احتمالا کارهای پروسه مهاجرتمون نزدیک بهم پیش میره چون ما مدارکمون 14 اکتبر ارسال شده و هنوز فایل نامبر نیومده. موفق باشید. (سانا)

امیر گفت...

سلام سانا جان
من بندر عباس شاغل هستم و اینجا کلاس گرفتم
ولی خوب اگه کاری از دستم بر بیاد در خدمتم.
خوشحال شدم که یه همشهری و همسفر دیگه پیدا کردمو اگه امکانش واستون هست با هم بیشتر در تماس باشیم تا بیونیم کمک بیشتر به هم بکنیم.
واسه شما و همسریون هم آرزوی موفقیت میکنم. ادرس وبلاگتون رو هم واسم بفرستید.

sana گفت...

سلام
امیدوارم لا اقل فایل نلمبر شما زود بیاد، ما که داریم کلافه میشیم.... امیدوارم هرجا هستید موفق باشید. من و همسر از آشنایی با دوستانی که در راه مهاجرت هستند خوشحال میشیم ولی چون همسر بسیار بسیار سرش شلوغه من هر روز پی گیر وبلاگها هستم و گزارش روزانه میدم. فکر می کنم همه ما مهاجران می تونیم به هم کمک کنیم. در ضمن من وبلاگ ندارم ولی فکر کنم یه وبلاگ راه بندازم ایمیلم هست و به وبلاگتون مرتب سر می زنم. اگه از منم کمکی بر بیاد خوشحال می شم. سانا

آرش گفت...

سلام امیر جان من و همسرم هم لیسانس شیمی هستیم و مدرکمونم دقیقا 27 نوامبر پست کردیم از سایت تی ان تی چک کردم امروز 30 نوامبر خانمی بنام ریم در سفارت تحویل گرفته.

Ben گفت...

سلام آقا امیر.
خوشحالم که مدارکت رو میفرستی ... امیدوارم هر چه زودتر مراحل بعدی رو طی کنید . رشته شیمی مراحلش سریع انجام میشه . پس حسابی فرانسه بخون . موفق باشی.

ناشناس گفت...

سلام من ريرا هستم.
رشته شما مثل آمار جزء رشته هاي هاي ديمند است ما تا به خودمان آمديم اول تاريخ مصاحبه و بعد فايل نامبر اومد الان هم مصاحبه رو قبول شديم. شديدا زبان خونديم چون همش ٣ ماه فرصت داشتيم. شما هم حتما موفق ميشيد

مهیار گفت...

سلام امیر جون.مهیار هستم
وافعا افتخار میکنم به جوانهای ایرانی که یکی یکی دارن میرن خوشحال شدم مدارکتو اماده کردی.مدارک منم اماده هستش میخوام بفرستمشون.خوشحال میشم بتونیم همدیگرو کمک کنیم.

نفس خادم گفت...

سلام امیدوارم موفق باشی هرجا هستی و باشی
بهترین ها رو آرزو دارم برات
به منم سر بزن
خوشحال میشم
منتظرتم

لیلا گفت...

سلام
من و همسرم هم مدارکمونو اوایل دسامبر فرستادیم امیدوارم بتونیم به همدیگه کمک کنیم

Arash گفت...

سلام امیر جان
ببین هزینه کبک رو از چه طریق پرداختی میتونی چک کنی ببینی اون رو دریافت کردن یا نه چون اون تاریخ همون فایل نامبرت میشه

hassan گفت...

سلام رفیق
امید وارم هر چه سریعتر موفق به مهاجرت بشی

راستش من چند ماهی پیگیر این داستان مهاجرت ام و در حال جمع آوری مدارک ام

راستش من کاردانی کامپیوتر دارم و دانشجوی کارشناسی ام که تا تیر ماه فارق التحصیل می شم
می خوام بدونم که چه کنم مثلا همون گواهی اشتغال به تحصیل و ریز نمرات رو بفرستم کافیه یا کار دیگه ای باید بکنم
راستی ریز نمرات دیپلم و کاردانی هم مورد نیازه ؟

و سابقه کار می تونه شامل سابقه های مربوط به مثلا 8 سال پیش هم باشه یا نه؟؟؟

راستش منم می خوام مدارک ام رو بفرستم
اگه برات مقدور بود لیست مدارکی رو که فرستادی به من هم بگو که مطمئن شم در مورد خودم

مرسی از راهنماییت