۱۳۸۹ آبان ۱۷, دوشنبه

متن نامه رو چی بنویسم؟

سلام بچه ها
امیدوارم که خوب باشید ومثل همیشه پر انرژی.
من تمام موارکم ترجمه و اماده هست فقط مشکل اینجاست که اصل لیسانس من به دلیل یک سری مشکلات اداری هنوز آماده نیست.
مجبورم ریز نمرات رو ترجمه کنم و با یه نامه که بنویسم یه دلیل مشکلات اداری مدرکم آماده نیست و زمان مصاحبه همراه میاورم مدارکم رو بفرستم .
 حالا مشکل اینجاست که متن نامه رو چی و چطوری و به کی بنویسم . دوستانی که این کارو کردن لطفا راهنمایی کنن. یا اگه کسی اطلاعی داره ممنون میشم کمک کنه. در حال حاضر تنها مسئله همین نامه هست
مثل همیشه منتظر تون هستم
مرسی بای

۴ نظر:

مصی گفت...

سلام من دقیقا نمی دونم اما براتون می پرسم خبر می دم

آندیا گفت...

دوست خوبم من پیشنهاد می کنم اگر دو یا سه ماه دیگه مدارکت آماده میشه این کار رو انجام بدی تا اون زمان فرانسه ات رو می خونی و بقیه کارهات رو انجام می دی چون در مورد ارسال تنها ریز نمرات مطمئن نیستم اگر می خوای همین الان بفرستی که هیچ بهتره از استاد زبانت بخوای صادقانه متن نامه ات رو تنظیم کنه خیلی کوتاه و خلاصه اصل روبگو
موفق باشی

sepideh گفت...

amir jon omidvaram zodtar madareket ro befresti...

مصي گفت...

مشكلات حله؟؟؟؟؟؟