۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

شاید این هفته بیاید

سلام دوستای خوب

یه مدت به دلیل مشغله کاری نتونستم پست جدید بذارم . ولی خوب سر میزدم و جویای حالتون بودم.
امروز 15 روز هست که مدارک ارسال شده ولی خبری از فایل نامبر نیست ، حالا میفهمم که دوستای عزیز چی میکشیدن. کسی از روند پرونده ها خبری داره؟
دوستان باتجربه یه سوال دارم
یه ماموریت شغلی دارم که احتمال خیلی زیاد باید یه 4-5 ماهی برم آبادان البته هنوز 100% نیست ولی خوب احتمالش خیلی زیاد هست. اخه راه اندازی یه پروژه صنعتی هستش و به ما گفتن که باید بریم. اگه هم بریم کار خیلی سنگین هست و حسابی در گیریم.
میخواستم بپرسم میشه تاریخ مصاحبه رو یه مدت عقب بندازیم . اگه میشه چطوری و باید چیکار کنیم و کی باید اقدام کنیم. اگه اینکار و بکنیم مشکل خاصی تو ادامه روند پرونده پیش نمیاد؟
البته اگه واسه این ماموریت اعزام بشم شرایط کاریم فرق میکنه  . 2 هفته کار و یک هفته استراحت میشه ولی مشخص نیست که تاریخ مصاحبه کی بیافته و من میتونم مرخصی اضطراری بگیرم یا نه واسه همین میخواهم بدونم که چیکار میتونم بکنم.
کلاس ها هم خوب پیش میره دیگه کتاب تمومه . نمونه سوالات هم با سوالای کاری و اطلاعات عمومی شروع کردیم . در کل راضی هستم ولی یکم استرس دارم .
از تمام دوستانی هم که این مدت اومدن سر زدن و کامنت گذاشتن ، انرژی دادن ممنونم ببخشید که دیر شد .
بازم به ما سر بزنید . اگه مطلب و خبر جدیدی دارین منو بی نصیب نگذارید
این بارون هم که حسابی با ما قهر کرده دلش نمیخواهد بیاد . اصلا انگار که نه انگار 80 روز از پاییز گذشته . خیلی مشکلات مون کم بود این یکی هم اضافه شد البته از برکات ن ظ ا م مق دس هستش حتما یه چیزی توش هست که تا حالا بارون نیومد احتمال خیلی زیاد با دادن یارانه ها حتما این مسئله هم حل میشه .خدا هم منتظره بعد از گرفتن یارانش و مشخص شدن قیمت آزاد بارون حتما یه کارای میکنه .
خوب بازم زیادی حرف زدم مواظب خودتون باشید .
بازم برمیگردم.
به امید دیدار

۳ نظر:

آرش گفت...

سلام
برای فایل نامبر عجله نکن چون الان دوستانی هستند که 3 ماهه مدارک رو فرستادن ولی فایل بی فایل :دی
برای مصاحبه هم هر وقت نامه دعوت به مصاحبت اومد اونجا یه گذینه داره برای به تاخیر انداختن مصاحبه که اون رو تیک میزنی و میفرستی
بین 1 تا 2 ماه مصاحبت عقب میوفته

shabnam گفت...

سلامموفق باشید من هم مثل شما منتظر فایل نامبرم ومدارک رو تازه فرستادم امر مهاجرت نیاز به صبر داره .خوش حال می شم آدرس وبلاگ من هم بذارید با هم تبادل اطلاعات کنیم.
http://6107.yurdblog.com/

مصی گفت...

چه خبر زوده از حالا اینطور بی تابی کن صبور باش