۱۳۸۹ آبان ۳, دوشنبه

خدا رو شکر (Die merci )

سلام دوستای خوب
بعد از حدود 1 ماه بالاخره یه وقت آزاد گیر اوردم تا بتونم بیام و از پیشرفت کارام واستون بنویسم
تمام مدارکم را اماده کردم و دادم ترجمه شد فقط لیسانس مونده بود که اونم خدارو شکر امروز که تماس گرفتم با دانشگاه گفتن که آماده هست و میتونم بیام تحویل بگیرم.

الان که دارم این پست رو مینویسم نمیدونید چقدر خوشحالم که به امید خدا  تا قبل از تغییر قوانین میتونم مدارک رو ارسال کنم.
راستش این چند وقت خیلی خسته شدم اخر حدود یه 20 روزی هست که از ساعت 6 صبح  میرم سر کار و تا 8 شب برمیگردم خونه اخه تعمیرات اساسی داریم و مجبوریم سر کار وایسیم .
خوب میدونید دیگه تو تولید بنزین ( به قول اقا ی ..... اتو اشغال های که کشور های بیگانه میخوان به ما بفروشن) به خود کفایی رسیدیم !!!!!!!!!!!!!!!  که البته حاصل زحمات ما جوانان توانای این سر زمین هستش :D :D:D:D:D:D
مجبور بودیم حسابی کار کنیم. البته من به خاطر اون وجدان کاریم بود وگر نه دل خوشی نداشتم که بخواهم واسه ....... کار کنم.
مخصوصا حالا که دست یکسری از افراد و همکارامون تو اختلاص های 4 میلیاردی رو شده و حق ما رو میزنن تو گوشش.
نمیخوام بیشتر وارد جزئیات بشم اخه از بحث اصلی جا میمونم.
7 آبان تولدم هست و خیلی خوشحالم که تولدم با تولد پدر سرزمین ایران ، کورش بزرگ ، بزرگترین مرد تاریخ ایران و جهان تو یک روز هستش . میخواهم تلاشم رو بکنم تا حداقل 1 % از تفکرات ، اخلاق و بزرگی این همیشه جاوید مرد رو داشته باشم .
پس به این امید........................
کلاسای فرانسه هم تو این مدت به دلیل همین مشغله ی شغلی یکمی تغ و لغ شده بود ولی خوب از امروز مجددا برگذار شد و منم با همون نیروی قبلی دارم ادامه میدم.
دوستای عزیز اگه کسی نمونه سوال دارم ازش ممنون میشم بتونه واسم ایمیل کنه.
اخه دیگه باید اونارو هم جدی تر دنبال کنم .
خوب بازم مثل همیشه از همکاریهاتون پیشایش ممنونم و از اینجا واستون بهترین ها رو از خدا میخواهم
سر بزنید منتظر راهنمایی ها و همکاریهاتون هستم

استرابون جغرافیدان معروف می‌نویسد، سنگی بر آرامگاه بود که بر روی آن نوشته شده بود،

«ای رهگذر! من کوروش پسر کمبوجیه هستم. من شاهنشاهی پارس را بنیاد گذاشتم و فرمانروای آسیا بودم. بر این گور رشک مبر.»

متن مشور کورش

به امید  دیدار.............


 






۷ نظر:

ناشناس گفت...

salam amir

مصی گفت...

تولدتون مبارک به سلامتی موفق باشی سال دیگه مونترال تئلد تون همگی با هم یه فت حسابی داشته باشیم

حسن گفت...

تولدت مبارک! امیدوارم همچنان خبرهای خوب تو وبلاگت بذاری دوست عزیز!! در ضمن از کار خسته نباشی!!!

sana گفت...

سلام
وبلاگتون باحاله. خیلی خوشکله. تولدتون هم مبارک.من و همسر شیراز هستیم و تازه اقدام کردیم. فقط خدا می دونه برای جمع شدن مدارک چقدر اذیت شدیم. امیدوارم شما هم زودتر مدارک رو بفرستید. اقای علی داودیان توی وبلاگشون سوالات مصاحبه رو خیلی کامل دادن. اسمشون رو به فارسی سرچ کنید توی گوگل وبلاگشون میاد. اگه خواستید منم دانلود کردم. میتونم ایمیل کنم براتون ولی سایت آقای داودیان خوبه یه سر بزنید ایشون هم شیرازی هستن. موفق باشید. اگه باز سوالات رو خواستید و یا کاری چیزی داشتید پیغام بذارید. من یه یکسالی در مورد مهاجرت به کبک تحقیق کردم. خوشحال می شم کمکی ازم بربیاد.
سانا

مسافر کبک گفت...

سلام امیر عزیز
تولدت رو تبریک میگم و بهترینها رو برات آرزو میکنم.
متن بالای صفحه بسیار زیباست و خیلی ازش خوشم اومد.
کار ترجمه مدارک بسیار وقت گیر و سخته و دعا میکنم زودتر تموم شه.
شاد باشی

ناشناس گفت...

سلام امير جان.
آدرس ايميلت رو براي من send كن تا من هر چي اطلاعات دارم از كبك برات بفرستم و فكر كنم برات جالب باشه..

مرسي-آذر

azi_bardia@yahoo.com

reza گفت...

با سلام
دوست عزیز من در کشور بلژیک زندگی میکنم !و میخواهم به کانادا مهاجرت کنم مقیم این کشور هستم !
در مورد اینکه بنده چه مراحلی را باید برای ورود به کانادا بگذرانم زبان فرانسه را خوب میدانم و حرفه اصلی رستوران ایتالیایی میباشد پیززا اما مدرک جوش کاری و گواهینامه پایه یک دارم شرایط کار در کبک چگونه است!آیا برای من مقدور به کار کردن در آنجا میباشد!راهنمایی کنید ممنون میشوم برای شهروند شدن چه مراحلی باید انجام شود؟
از مزایای شهروندی چگونه بهرمند میشویم بعد از پیدا کردن کار و یا خانه گرفتن ،و یا ...!!؟
رضا
khibarali@yahoo.com