۱۳۸۹ مهر ۴, یکشنبه

کمک فوری

سلام دوستای گل
ممنون  از کسانی که به وبلاگ جدید من سر زدن
خوب من مدارکمو جمع کردم و آماده هست که بدم واسه ترجمه
ولی قبلش چند تا سوال دارم و پند تا هم مشکل
1- من هنوز اصل دانشنامه ام آماده نیست اگه بخواهم  گواهی موقت و ریز نمرات بفرستم بعد اصل مدرک که اماده شد بفرستم لازم هست نامه ای چیزی اضاف کنم؟
من شیراز هستم و واسی مانی اوردر باید چیکار کنم ؟ از کجا تهیه کنم دوستانی که شیراز هستن و اقدام کردن لطفا راهنمایی کنن
یه راهنمایی هم واسه فرم ها کنید چه فرم های و چند تا هست و چه طوری باید پر کنم
منتظر جوابها و راهنمایهتون هستم
ممنون میشم کمک کنید

۲ نظر:

ben گفت...

سلام آقا امیر شیرازی
من دو روز هست که مدارک رو فرستادم . شما گواهی موقت رو ترجمه کن و یه نامه بنویس که به علت مسایل اداری روز مصاحبه با خودم اصل و ترجمه دانشنامه رو میارم . زودتر مدارک رو بده ترجمه ، بوی تغییر قوانین میاد !!
برای فرم ها و مانی اردر از لیست سایت های من برو به این سایت ها : wiki quebec , ApplyAbroad , وکیل خود باشید .
ویکی خیلی کمکت می کنه . من طبق اون کار کردم . به من هم سر بزن و نحوه ارسال رو بخون . خوش باشی

گانگ گفت...

سلام. امیدوارم که کارهات به خوبی پیش بره. نمی دونم چه مشکلی پیش اومده که نمی شه در پست آخرت نظر گذاشت. در ضمن اسم من ایمان نیست. چونکه می بینم جلوی اسم وبلاگ من نوشتی ایمان! راستی الان پرونده شما در چه مرحله ای است؟