۱۳۸۹ شهریور ۲۷, شنبه

سلام دوستای خوبم . به خونه ی جدید من خوش آمدید

امید وارم که حال همگی خوب باشه و مثل همیشه پر انرژی .
راستش وبلاگ قبلی یه مقدار مشکل داشت . بیشتر دوستان نمیتونستن به من سر بزنن این شد که مجبور شدم عوضش کنم .
امیدوارم که دیگه مشکلی واسه این یکی پیش نیاد که خیلی به راهنمایی هاتون و خبر های جدیدتون نیاز دارم .
خوب منم خوبم و به یاد همتون هستم . کلاس های زبان هم خوب پیش میره اگه خدا بخواهد کم کم مدارک من هم جمع شدن و دارم اول مهر میرم که بدم واسه ترجمه تا اگه خدا خواست اواخر مهر ماه ارسالشون کنم .
دوستان بهم میگفتتن که جمع کردن مدارک خیلی سخت هستش . تا نرفتم دنبالشون نفهمیدم .
مثلا همین نامه ی سابقه کار ، اینقدر رفتم امور اداری شرکت و آومدم ولی فایده نداشت ، اون نامه ای که میخواستم رو نمیدادن .
تا اینکه مجبور شدم از طریق یکی از همکارام رفتم مستقیم با رئیس امور کارکنان شرکت و معاون رئیس امور اداری صحبت کردم و بهش گفتم آقا من میخواهم برم خارج و یک نامه سابقه کار با درج تاریخ و سمت و شرح وظایف میخوام .
که اون بنده خدا هم برعکس اون چیزی که همه ازش میگفتن موافقت کرد و واسم نوشت  ، مهر و امضا هم کرد و بهم داد .
البته بدون شرح وظایف ولی یک نامه ی شرح وظایف که واسه هر پست بهمون میدادن رو برام مهر کرد و گفت با حکم کارگزینی و این نامه ها کارم راه میافته.
نمیدونم از کجا ولی خوب گفت خیالت راحت باشه .
من فکر کنم خودشم یه جورایی آره !!!!!!!!!!!!!
به هر حال مهم این هست که نامه رو گرفتم ، حکم های کارگزینی هم واسم مهر کرد . که من خیالم از اصلی ترین مدرک مورد نیاز راحت شد.
 اخه شرکتی که توش کار میکنم دولتی و  جز اصلیترین وزارت های کشور هست واسه همین خیلی سخت میگیرن
ولی خوب خدایا بازم شکرت که کارمون رو راه انداختی
خوب بازم میام و به همتون سر میزنم
فعلا با اجازه....................
سر بزنید 

۴ نظر:

علیرضا گفت...

سلام
وبلاگ جدید مبارک باشه

سپیده گفت...

مبارک باشه وبلاگ جدیدت امیر جان...این منظره زمستونه کبکه اره....:d

آندیا گفت...

سلام مبارکه
امیدوارم همیشه اطلاعات و خبرهای خوبی از شما اینجا داشته باشیم

حسن گفت...

تبریک می گم!! به امید شنیدن خبرهای خوش از شما دوست عزیز!!